Sotsiaalmeedia turunduse eesmärgid
Sotsiaalmeedia turunduse suurimaks eesmärgiks on kasvatada veebilehe liiklust ja saada juurde tähelepanu kasutades sotsiaalmeedia lehekülgi. Sotsiaalmeedia kontosid õigesti hallates on võimalik kergesti jõuda sadade tuhandete inimesteni. Sotsiaalmeedia turundus on kiire ja tõhus viis oma brändi tuntuse kasvatamiseks või mõne konkreetse toote promomiseks. Oma teenuses kasutame turundust läbi kõikide enamlevinud sotsiaalmeedia keskkondade nagu Facebook, Twitter, Youtube või Pinterest. Loome teile tugevad sotsiaalmeedia kontod ja sisu, mis tõmbavad tähelepanu ja julgustavad lugejaid seda edasi levitama oma sotsiaalvõrgustikus. Kasutame ka analüüsimise võimalust, millega näeme kui paljude inimesteni jõuab antud info. Sellele tuginedes saame vajadusel olemasolevaid turundustehnikaid kas muuta või veelgi edasi arendada.
Sotsiaalmeedia turunduse teenused
- Kontode loomine
- Kontode haldus
- Kampaaniate korraldamine
- Sotsiaameedia kujundused
- Sisutekstide loome
Sotsiaalmeedia turunduse eelised
Sotsiaalmeedia turundus võimaldab sul kiiresti ja vahetult oma olemasolevate ja potentsiaalsete klientidega dialoogi astuda, neid erinevatesse kampaaniatesse kaasata ja neilt vajalikku tagasisidet saada.
Soodne sotsiaalmeedia turundus
Sotsiaalmeedia turunduse üheks suurimaks plussiks on soodsa turundamise võimalus. Paljud tegevused nõuavad kuluna vaid aega – Twitteris säutsumine, FB fännilehe pidamine, Instagrammi pildistamine ja fotode laadimine. Oluline on, et tegevused oleks eesmärgipärased ja kindlate raamidega piiritletud. Muidu võib suur osa ajakulust tuulde lennata.
Sihtgrupile suunatud sotsiaalmeedias turundus
Teiseks suureks sotsiaalmeediaturunduse plussiks on suhteliselt täpne sihtimine. Oskuslikult tegutsedes jõuab säuts, postitus või video inimeseni, kes antud infot just otsib, või kes valdkonnast huvitub. Näiteks, Facebooki reklaamikampaania saab suunata sobivas vanuses, soo ja piirkonnas asuvale kliendile. Aluseks on oma sihtgrupi tundmine, jällegi.