Milline peab olema veebilehe esileht?

veebilehe esileht

 

Veebilehe esileht

Veebilehe esileht on sageli esimene koht, kus kasutajad teie brändiga kokku puutuvad, seega peab see olema hästi struktureeritud ja kasutajasõbralik. Lisaks võiks esileht siiski jääda võimalikult lihtsaks ja kiireks, ilma üleliigse infomürata leheks, millel on esindatud vaid kõige olulisem.

 

Pikemalt keerutamata ja aega raiskamata, mida peaks veebilehe esileht sisaldama?

Kriitilise tähtsusega veebilehe esilehel on ettevõtte eelised ja peamine müügiargument, kuna need annavad külastajatele kohe selge ülevaate, miks nad peaksid valima just teie toote või teenuse. Need peaksid olema esitatud strateegiliselt, et kiiresti ja tõhusalt tekitada huvi ja usaldust.

 

1. Ettevõtte eeliste esiletõstmine

Eelised peaksid olema hästi nähtavad ja kergesti loetavad. See võib olla näiteks kolme kuni viie punkti kujul, mida saab esitada ikoonide või graafikute abil. Need peaksid kohe pilku tõmbama, võimalusel esitletud enne, kui kasutaja kerib lehte alla.

Sageli tuuakse ettevõtte eelistena välja kiirust ja efektiivsust, kvaliteeti ja usaldusväärsust, unikaalsust ja innovaatilisust, garantiid ja kliendikesksust, või soodustusi ja lisaväärtust. Ettevõtjana peate oma ettevõtte konkurentsi eeliseid teadma unepealt, seega edastage need kindlasti ka veebidisainerile.

 

2. Põhiline müügiargument ehh USP

Teie põhiline müügiargument peaks olema esitatud nii, et see eristab teid konkurentidest. See võiks olla üks kuni kaks lauset, mis võtavad kokku, miks teie toode või teenus on ainulaadne ja miks klient peaks just teid valima. Seega see on tugev ja selge sõnum, võimalikult lühidalt.

See peaks olema üks esimesi asju, mida külastajad märkavad, andes neile koheselt teada, millist kasu nad teie toote või teenuse kasutamisest saavad. Seega see peaks asuma võimalikult üleval.

 

3. CTA (kutse tegevusele) ja selle sidumine eelistega

Igal veebilehel peavad olema selgelt esitatud nupud või lingid, mis suunavad kasutajaid tegutsema (näiteks “Osta kohe”, “Registreeru”, “Lae alla”). Need peaksid olema hästi nähtavad ja paigutatud strateegiliselt. Teie tegevuskutsed peaksid olema seotud eeliste ja müügiargumentidega. Näiteks kui teie USP on kiirus, siis võib CTA olla stiilis „Telli nüüd ja saa kaup kätte juba homme!“

 

4. Pealkiri, kirjeldus ja menüü

Kõlab elementaarselt, kuid paljud ettevõtted eksivad ka siin. Pealkiri peab olema selge ja atraktiivne, mis lühidalt ja arusaadavalt kirjeldab, mida teie ettevõte või veebileht üldse pakub.

Pealkirja all võiks olla lühike kirjeldus, mis täpsustab, miks kasutajad peaksid just teie teenust või toodet kasutama. See võib olla USP aga võib olla ka teenuse kirjeldus mõne lausega.

Peamine navigeerimisriba peaks olema hõlpsasti kasutatav menüü (ilma üleliigsete nuppudeta), mille kaudu saab kiirelt ja mugavalt liikuda erinevate lehtede vahel.

 

5. Visuaalne tugi ja tõendid

Väga paljud kliendid soovivad enne tehingu sooritamist kinnitust. Seega toetage oma eeliseid ja müügiargumenti klientide tagasiside ja arvustustega, mis kinnitavad teie väiteid. Kui võimalik, toetage oma müügiargumenti konkreetsete faktide või numbritega (nt „98% klientidest on rahul meie teenusega“, „säästate keskmiselt 30% kuludest“). Võib kasutada pilte või infograafikuid, mis illustreerivad teie eeliseid, näiteks tulemusi enne ja pärast teie teenuse kasutamist.

 

6. Põhiteenuste/toodete esiletõstmine

Esitlege oma kõige olulisemaid või populaarsemaid teenuseid/tooteid koos lühikese kirjelduse või pildiga. Need võivad olla ka esitletud tootegruppide kaupa.

 

Kui teie veebilehe esilehel on puudujääke, siis kirjutage meile info(at)veebsait.ee või saatke päring veebilehe kontaktvormi kaudi. Aitame teil puudused kiiresti kõrvaldada.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga