1. Kuidas valida märksõnu või otsingufraase?
Kavatsed alustada oma veebilehe SEO optimeerimist, kuid kuidas valida märksõnu?
Hakkame algusest pihta!
Enne SEO optimeerimise alustamist tee kindlasti märksõna uuring.
Pead määrama, millisel märksõna paaril või fraasil on kõige enam potensiaali sinu ettevõtte kasumi kasvatamiseks. Sul ei ole mõtet optimeerida oma veebilehte märksõna jaoks, mida otsitakse ainult üks või paar korda kuus.
Soovitame sul kasutada mõnda märksõna uurimistööriista, näiteks Google-i enda pakutud tööriista Keyword Planner (Märksõna planeerija), Keywordtool.io, Spyfu.com või mõnda muud taolist tööriista (osad neist on tasulised, kuid lasevad kasutada lihtsamaid funktsioone tasuta).
Uuri põhjalikult, kui kasumlikud võivad olla sinu valdkonna märksõnad. Sa saad kontrollida, kas sinu valitud märksõnal on olemas hea otsingumaht või millistel märksõnadel üldse on mahtu – Kuid pea meeles, et pika sabaga märksõnadel (täpsemad ja pikemad otsingufraasid) on madalamad otsingumahud, kuid sul on kergem saavutada otsingutes paremaid positsioone.
Kui oled SEO plaaniga äsja alustanud, vali esialgu pika sabaga märksõna. See peaks sisaldama lisaks peamisele märksõna paarile täpsustavaid märksõnu (näiteks “soodne tänavakivide paigaldus tallinnas”, kuigi su tegelik märksõna paar on “tänavakivide paigaldus”)
Seejärel jätka sisu ja SEO strateegiate optimeerimist. See võimaldab sul tasapisi tõusta otsingutulemustes ka üldisemate otsingusõnade hulgas. Liigu alati täpsematest märksõnadest üldisemate suunas.
Kui sa ei tea, kuidas valida märksõnu või otsingufraase – võta julgelt meiega ühendust!
Hinnapäring: Vajuta siia